Panaszbejelentés

Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra ezért a Pénztárunkkal közölt észrevételeket, kifogásokat fokozottan figyelembe vesszük szolgáltatásaink és ügyfélkiszolgálásunk fejlesztésénél.  

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy Pénztártagjaink érdekeit szem előtt tartsuk és szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejlesszük. Törekszünk elérhetőek és megbízhatóak lenni, ezzel is növelni Pénztártagjaink elégedettségét.  

A Pénztár a tevékenységével, eljárásával vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerült panaszuk bejelentését az alábbi módon tehetik meg ügyfeleink: 

Elérhetőségeink
Személyesen:   1138 Budapest, Váci út 135-139. 
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő-Csütörtök: 8:00–18:00
Péntek: 8:00-18:00
Postai úton: 1138 Budapest, Váci út 135-139.
1395 Budapest, Pf.: 415.  
Telefonon: +36 1 999 96 96 
Hívásfogadási ideje:

Hétfő-Péntek: 8:00-18:00
Szerdai napon 18:00-20:00 között ügyfélszolgálati ügyelet működik.
E-mailben:   kapcsolat@horizontpenztar.hu

A panasz bejelentése a következő nyomtatvány kitöltésével és megküldésével is megtehető: 

Panaszbejelentő nyomtatvány

A panasz Pénztár felé történő bejelentésére lehetőség van a Magyar Nemzeti Bank honlapján található formanyomtatvány segítségével is.  Tovább a Magyar Nemzeti Bank oldalára.

A Pénztár a panaszokat azok jellege szerint nyilvántartásba veszi, és kivizsgálja, majd indokolással ellátott álláspontját a panasz kézhezvételétől harminc napon belül megküldi az ügyfél részére.  

A Pénztár eljárására és a további jogorvoslati lehetőségekre vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó Panaszkezelési Szabályzatot innen töltheti le: 

Panaszkezelési Szabályzat

 

Segítségre van szüksége?
Kérjük, adja meg adatait, hogy visszahívhassuk!




Még 200 karaktert írhat

*A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Köszönjük!

Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.