Tagi tájékoztatás

A sajtóban megjelent információkat a HORIZONT Magánnyugdíjpénztár az alábbiakkal kívánja kiegészíteni


Bár a 70%-os tagdíjfizetői arány a következő egy éves periódusra vonatkozóan még valóban nem teljesült, a pénztár működése és a tagok megtakarítása biztonságban van.

Ahogy azt tagjaink már megszokták, minden évben, így idén is februárban kezdtük meg az éves tagdíjfizetésre ösztönző kampányt. A tavalyi év hasonló időszakához képest nem vagyunk lemaradásban.

Fontos különbség a többi pénztárhoz képest, hogy a HORIZONT nem az aktuális hónaptól 6 hónapra visszamenőleges fizetői arányszámot kommunikálja (ami jelenleg a 2018.09.01 és 2019.02.28 közötti időszakra 80%), hanem előretekint egy évre, a 2019. márciustól 2020. februárig tartó időszakra. 

A HORIZONT célja ezzel, hogy az éves egyszeri díjfizetés teljesítésével minden tagja egy évre biztonságban tudhassa magánnyugdíjpénztári vagyonát és ne kelljen hónapról hónapra izgulniuk, hogy teljesülnek-e a feltételek. 

Azaz, ha a Horizont honlapján a mutató 70% fölé megy, akkor egy évre újra hátradőlhetnek a tagok. Persze csak azok, akik fizettek, mert a feledékenyekkel és potyautasokkal folyamatosan kommunikálunk. Hiszen a pénztár mindannyiunké. Olyan, mint egy társasház, ahol mindenkinek be kell fizetnie a közös költséget. 

Mi lesz, ha nem érjük el a 70%-os arányt?

Elérjük, ahogy eddig mindig minden évben…….

Addig is a HORIZONT marad, ami volt:

  • Magyarország legnagyobb és leginkább elkötelezett Magánnyugdíjpénztára,
  • aki egyedül nyújt járadékszolgáltatást a Magánnyugdíjpénztárak közül,
  • aki nem egy év túlélésére, hanem tagjainak sok évtizedes szolgálatára készül és ennek megfelelően működik.


HA MÁR befizetett, akkor ne aggódjon, meglesz a 70%. HA MÉG NEM akkor fizessen be, hogy a többiek is megnyugodhassanak.

Budapest, 2019. március 22.

A Horizont Magánnyugdíjpénztár Vezetése


bankkártyás befizetés ügyintézés