Tagi ügyintézés

Belépés/átlépés a Horizont Magánnyugdíjpénztárba
A pénztárhoz való csatlakozáshoz töltsd ki Belépési Nyilatkozatunkat vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink segítenek a belépésben.

Papír

Személyes
Díjak befizetése
A befizetés teljesíthető eseti vagy rendszeres bankkártyás befizetéssel vagy átutalással!

Jó, ha tudod, hogy bankkártyás befizetés esetén nem terhel tranzakciós illeték!
Bankkártyás befizetésért kattintson>>

Adatok TAGDÍJ átutalás esetén:

Számlaszám: 10918001-00000003-09730000

A közlemény rovatban kérjük, tüntesd fel neved, tagi azonosítód és a befizetés jogcímét: Tagdíj.

Adatok MŰKÖDÉSI TÁMOGATÁS átutalás esetén:

Számlaszám: 10918001-00000003-09730086

A közlemény rovatban kérjük, tüntesd fel neved, tagi azonosítód és a befizetés jogcímét: Működési támogatás.
Egyenleg megtekintése
Nyugdíjszámlád aktuális egyenlegéről és forgalmáról többféle módon tájékozódhatsz.

Online

E-mail

Telefon

Papír

Személyes
Nyugdíjszolgáltatás igénylése
A nyugdíjkorhatár betöltésével igénybe veheted járadékszolgáltatásunkat.

Papír
Személyes adatok módosítása: telefonszám, email és levelezési cím esetén
Kapcsolattartási adataidban bekövetkezett változásokat a következő módokon jelentheted be pénztárukhoz:

Online

E-mail

Telefon

Papír

Személyes
MNB Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért
A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.
A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.
A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll.
A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.